Tuesday, August 13, 2013

~အိမ္~ (၁)










 
လံုျခံဳေႏြးေထြးတဲ့ ခိုနားရာေလးတစ္ခုကို
ကၽြန္မ ခုတေလာအိပ္မက္မက္ေနတတ္ပါတယ္..။
ေနတတ္ရင္ ေက်နပ္စရာတဲ့
ဟုတ္ကဲ့...ကၽြန္မ ေနတတ္ပါတယ္..အဲ့အတြက္ ေက်နပ္ပါတယ္..။
ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ အိပ္မက္ထဲက တစ္ေနကုန္အလုပ္ကျပန္လာတိုင္း
နားေနရာ အိပ္မက္ေနရာေလးကို ေမွ်ာ္ေငးၾကည့္မိေနတုနး္ပါပဲ...။
ကၽြန္မ အေတြးေတြထဲမွာ ဆႏၵရွိလွတဲ့ စာေၾကာင္းေလးေတြ..
ပံုေဖာ္စရာေလးေတြ
ဒါေတြကို စိတ္ေအးလက္ေအးခ်ေရးႏိုင္ဖို႔
ျငိမ္းခ်မ္းတဲ့ေနရာေလးတစ္ခုကို
ကၽြန္မ ေမွ်ာ္ေငးၾကည့္မိေနတုနး္ပါ
ရာသီဥတုက ပူသလို.....ရပ္တည္မႈေတြက မြန္းၾကပ္တယ္
စိတ္ကူးနဲ႔ စကားလံုးဖြဲ႔
စိတ္ကူးနဲ႔ ပံုရိပ္ျခယ္
ဒီလိုနဲ႔...
ကၽြန္မ ေတြေ၀ေငးငိုင္တတ္လာတယ္...
ရွားရွားပါးပါးရင္ဖြင့္မိတဲ့ သူ ကိုလည္း
စိတ္ရႈပ္ေစခဲ့ျပီ သိတဲ့အခိုက္
ကၽြန္မ အရာအားလံုးနဲ႔တိတ္ဆိတ္သြားခဲ့တယ္
ကၽြန္မ ၀န္းက်င္ကပူေလာင္မြန္းၾကပ္မႈနဲ႔
စကားလံုးေတြေစးထန္း
လြတ္ေျမာက္ရာ ~ နားခိုမႈက
ဘယ္ဆီမွာလဲ
သာယာတဲ့ ဂီတသံေလးကို
အိပ္ရာမ၀င္ခင္..
ေနာက္ စာရြက္ျဖဴလြလြထက္ လြန္႔လူးေျပးလႊားေနခ်ိန္
နားဆင္လိုလွပါတယ္....
လုပ္ငန္းခြင္ကျပန္လာတိုင္း
လန္းဆန္းစြာ ကိုယ္လက္သန္႔စင္ျပီး
ျငိမ္းခ်မ္းေအးျမစြာ
နားခိုလိုလွပါတယ္....
အိပ္ရာမ၀င္ခင္အထိ
ေျခဦးတည့္ရာေလွ်ာက္ေနမိတဲ့
ရန္ကုန္ညရဲ႕ မီးေရာင္ေတြကို အဓိပၸာယ္မဲ့ ၾကည့္ေနမိတယ္။
လမ္းေဘးတစ္ေနရာက အင္တာနက္ဆိုင္ေတြ
ခါတရံ ေလေျပေအးေအးတိုက္ခတ္တဲ့
ဘုရားတန္ေဆာင္းေတြ
သီခ်င္းသံခပ္တိုးတိုးဖြင့္ေပးတတ္တဲ့
ဘာဂါနဲ႔ ေကာ္ဖီရတဲ့ ဆိုင္ကေလးေတြ
စာအုပ္ေရြးလို႔ရ၊ ၀ယ္လို႔ရရံုမက
အနည္းငယ္ထိုင္ဖတ္လို႔ရတဲ့ အခ်ိဳ႕ေသာစာအုပ္ဆိုင္ကေလးေတြ
ဒါေတြဟာ..ကၽြန္မ ရဲ႕ နားခိုရာတဲ့လား
ကန္ေရျပင္ကို ေငးၾကည့္....ျငိမ္းခ်မ္းစြာအေတြးစနဲ႔အတူရွိေနခ်င္ေပမယ့္
ရန္ကုန္ကန္ေရျပင္ဟာ မိန္းမသားတစ္ေယာက္ကို
နားခိုခြင့္ သင့္ေတာ္မေပးဘူး
မၾကာခဏ သိမ္းဆည္းရျပီး
မၾကာခဏ ေရႊ႔ေျပာင္းရတဲ့
စာအုပ္မ်ားျပီး အသံုးအေဆာင္နည္းတဲ့
အထုပ္ေတြကို ေငးၾကည့္မိတယ္..။
ျပန္ထုပ္ပိုးရမွာေၾကာက္လို႔....သူတို႔ေတြကို အိတ္တစ္ခုထဲက အေသခ်ည္ထားတဲ့ ၾကိဳးထဲကေန လြတ္ေျမာက္ခြင့္ မေပးေတာ့ဘူး..။
ေနတတ္ရင္ ေက်နပ္စရာပါတဲ့..။
ဟုတ္ကဲ့ ကၽြန္မ ေနတတ္ေအာင္ေနလို႔ ေက်နပ္ေနပါတယ္..။
ဒါေပမယ့္ ႏွလံုးသားေထာင့္တစ္ေနရာက နားခိုရာျငိမ္းခ်မ္းေသာေနရာေလးကိုေတာ့
ကၽြန္မ ေမွ်ာ္ေငးမိေနတုန္းရယ္ပါ.......။

4.4.2013
AM:10:12

No comments:

Post a Comment